Dags för nytt inlägg

Nu kanske det var dags för ett nytt inlägg, har inte hunnit (tänkt på) att skriva här men nu kom jag på att det kanske vore god tid för det. Har inte en susning om vad jag ska skriva om bara ^^ På fredag ska jag och älskingen<3 åka ut till hennes land och bara mysa, bara ha tid mer varandra! Det behövs nog, har varit lite sisådär med förhållandet på senare tid...men men, det finns alltid ett ljus i tunneln! Längtar till fredag! Ha det bra! Nu ska jag sova...är trött som fan ^^

Kommentarer
Postat av: Älsklingen<3

VA? Har inte vårat förhållande varit bra? :o Jag tycker det har varit förvånansvärt bra. Det som inte har varit så bra denna veckan är att vi inte hunnit träffats så mycket, men så länge BÅDA har nått att plugga på känns det helt okej för mig :) Jag bara hatar när jag sitter ensam och inte har nått att göra :P btw. Jag bojkottar provet imorgon ^^ ÄLSKAR DIG!<3

2008-10-02 @ 22:34:45
URL: http://linneabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0